Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lianna | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany27.08.2006 @11:56:03 ostatnio na stronie26.02.2012 @22:16:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze500 posty na forum1

komentarze
~igor666    21.06.2007 @18:00:00
Tak jakbyja tu całe życie mieszkam xD
_______
Zapraszam do oceniania moich prachttp://www.igor666.digart.pl
~Plateczek    20.05.2007 @23:28:55
hehehe, no i emotki mamy podobne
_______
"Najwspanialszą rzeczą u kobiety jest to, że jest kobietą."

http://customizer.wrzuta.pl/audio/5Yx8J02RiO/depeche_mode_-_stripped
~Plateczek    20.05.2007 @23:23:21
Ja także i cieszę się, że się podobało

pozdrawiam
_______
"Najwspanialszą rzeczą u kobiety jest to, że jest kobietą."

http://customizer.wrzuta.pl/audio/5Yx8J02RiO/depeche_mode_-_stripped
~TrustMe    13.05.2007 @02:54:42
_______
"..To work hard, and have fun, and NOT notice the difference.."
http://olive.digart.pl warto zajrzec. piekne widoki w szkocji.
~TrustMe    11.05.2007 @00:52:32


dzieki dzieki.
pozdrawiam!
_______
"..To work hard, and have fun, and NOT notice the difference.."
http://olive.digart.pl warto zajrzec. piekne widoki w szkocji.
~TrustMe    11.05.2007 @00:48:36
o jaaa.. jaki nalot :D
dziekuje baaardzo
_______
"..To work hard, and have fun, and NOT notice the difference.."
http://olive.digart.pl warto zajrzec. piekne widoki w szkocji.
~TrustMe    11.05.2007 @00:35:49

thx
_______
"..To work hard, and have fun, and NOT notice the difference.."
http://olive.digart.pl warto zajrzec. piekne widoki w szkocji.
~Zekocoster    10.05.2007 @15:47:46
a wielce wdzięczny jestem za ciepłe słowa pani do mnie .
~gacek21    09.05.2007 @23:19:19
hehehe juz taka moja natura a Twoja jaka????
_______
oceniaj wedlug: http://www.ocena.digart.prv.pl
~gacek21    09.05.2007 @17:26:18
hahahah dziekuje za wyczerpujacy komantaRZ oczywiscie nie dam nadzieji na lepsze jyutro moje nastepne zdjecie bedzie tez z cyklu:"szarosc zycia" i juz...
_______
oceniaj wedlug: http://www.ocena.digart.prv.pl
~gacek21    09.05.2007 @15:41:19
namiot jak namiot ale to nie o to chodzilo...hmmm
_______
oceniaj wedlug: http://www.ocena.digart.prv.pl
~gacek21    09.05.2007 @15:33:59
co do monte casino hihi to taki mail byc tytul ale z niego zrezygnowalem hehe
_______
oceniaj wedlug: http://www.ocena.digart.prv.pl
~QbexVision    21.04.2007 @05:09:05
a potem chciałe być napoleonem!:D
_______
„Gdy miałem pięć lat, zobaczyłem robaka zjedzonego przez mrówki, z którego nie pozostało nic z wyjątkiem pancerza, przez anatomiczne dziury było widać niebo. Za każdym razem, gdy chc
~QbexVision    20.04.2007 @00:20:58
dali jak dali jego biografia warta poznania!:D
_______
„Gdy miałem pięć lat, zobaczyłem robaka zjedzonego przez mrówki, z którego nie pozostało nic z wyjątkiem pancerza, przez anatomiczne dziury było widać niebo. Za każdym razem, gdy chc
~Gizmo88    19.04.2007 @21:22:02
Dziękuję
_______
Zapraszam tutaj --> http://merrchan.digart.pl/ Digarty jedyne w swoim rodzaju ;D
~bachas    19.04.2007 @20:50:54
zapraszam:D:D:D
_______
"patrząc z góry w około człowiek staje się inny..."
~Edwige    19.04.2007 @20:38:51
proszę bardzo a jak dla mnie, ramki z programów do obróbki zdjęć z natury pretensjonalnie wyglądają. polecam painta - trochę sprytu i ramka jak marzenie ja tak zawsze robię i się sprawdza pozdrawiam.
~Zekocoster    15.04.2007 @13:09:19
jestem już . i wracam i widzę , że poświeciłaś mi naprawdę dużo czasu. dziękuję . a co do matury to ja mam ją za rok . a Tobie życzę jak najwięcej pewności siebie .
~Zekocoster    15.04.2007 @10:43:42
gdyż ich pokazywanie nie ma sensu ponieważ są tutaj ludzie , którym ocena zdjęcia jest ważniejsza od tego jakie przesłanie ma ono . a tym czasem udaję się na mszę świętą . pozdrawiam serdecznie.
~Zekocoster    15.04.2007 @10:40:06
bardzo wdzięczny jestem Ci za to , że masz chęć odgrzebania tego wszystkiego i wypowiedź przy tym jest . usuwam wszystko więc proszę nie tracić czasu .
~janmarkdesperado    27.01.2007 @02:21:29
no wielkie dzięki
w gestii informacji podobno już wiedzą gdzie będzie wystawa, wybierają fotki teraz
digartowe pozdrowionka
+zeroq    24.12.2006 @14:27:28
wszystkiego naj z okazji świąt
oraz udanego sylwestra
oby kolejny rok przyniósł ci dużo weny i wiele nowych jeszcze lepszych prac

pozdrawiam
Kasper
_______
...
~YacMen    16.12.2006 @01:12:38
dziękuję
~St4chOo    26.11.2006 @13:13:03
a pozwolenie na druk masz;> ??
~St4chOo    26.11.2006 @13:12:45
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt